Cirkus Rodolfo

Visí to sice na kdejakém sloupu ve městě, ale pro úplnost uvádím i já: do našeho města se chystá cirkus RODOLFO. Představení se mají uskutečnit ve dnech 20. a 21. září 2011, vždy od 17 hodin. Šapitó má stát na hřišti. Žel nebylo upřesněno na kterém: buď může jít o hřiště u sokolovny (v tom případě by se mohlo jednat o prostor, kde se kdysi nacházela ledová plocha hokejistů) nebo o dětské hřiště u sídliště, kde je rovněž dost volného místa pro postavení cirkusového stanu (už jsem tam v minulosti nějaký i viděl).

Jako pravděpodobnější mi připadá první možnost – u dětského hřiště je to nyní poměrně dost rozkopané: jednak kvůli stavbě kanalizace, jednak kvůli budování sportovního areálu Oplocenka. Definitivně uvidíme, až se šapitó začne stavět.

Zatím se cirkus nachází asi v Davli – aspoň jsem tam dnes (18. září 2011) nějaký cirkusový stan zahlédl.

Aktualizace (2011-09-20 15.35 hod.)

Šapitó už stojí, a to, jak jsem již dříve považoval za nejpravděpodobnější, na místě někdejšího hokejového hřiště u sokolovny v Tyršově ulici.

Příspěvek byl publikován v rubrice Oznámení se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zde je možno zanechat komentář

