Chcete se stát exponáty?

Otázka v nadpisu byla tím první, co mě napadlo, když jsem si na oficiálním městském webu přečetl následující oznámení:

Objednávky do MUZEA ZLATA se přijímají do konce prosince. Kontaktuje prosím, paní Lojínovou, tel. 774 824 656

Načež následovala zpráva o vánoční výstavě v Mincovně od 29.11. do 03.12.2011.

Žel jsem se nedověděl, o objednávkách KOHO, ČEHO je řeč. O přihlášení exponátů na výstavu asi těžko, když ta trvá jen do 3. prosince, zatímco ty objednávky se přijímají až do konce měsíce. Že by šlo o možnost návštěvy mimo obvyklou otvírací dobu? Nebo se jedná o přihlášení exponátů do muzea? A třeba i sebe v roli exponátu? No, nevím, jak bych se tam třeba já vyjímal – ledaže by chtěli z Muzea zlata udělat Muzeum strašidel či tak nějak (v Praze už jedno takové mají a – představte si to – jeden můj známý tam dělá, ovšem nikoli exponát, nýbrž prodavače lístků a tak podobně), protože, pokud je mi známo, pro nikoho tím správným zlatem či aspoň zlatíčkem, nejsem…

AKTUALIZACE (2011-12-01)

Zeptal jsem se paní Petry Lojínové, co tím oznámením vlastně bylo míněno. Po kratším dohadování, na co se vlastně ptám (paní Lojínová tu výzvu neformulovala) jsem se dověděl toto: Mělo jít o žádost adresovanou všem zájemcům o případnou mimosezónní prohlídku muzea během letošního prosince, aby si vhodný termín návštěvy dohodli co nejdříve a paní Lojínová si mohla jednak rozvrhnout své pracovní úkoly, jednak si zvolit termín své opravdu zasloužené dovolené. Pokud jsem tedy mystifikoval případné čtenáře z řad bezdomovců tak, že těšili na možnost ubytování v některé z muzejních vitrín, omlouvám se jim, protože jsem si vědom toho, že jsem je tímto uvedením věcí na pravou míru nepochybně zklamal.

Příspěvek byl publikován v rubrice Kultura, Nový Knín, Oznámení se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Chcete se stát exponáty?

  1. Anonymní napsal:

    … a ráno v osm hodin odešel otec do místního muzea, kde měl dobře placené místo Neandrtálce…hehehe

    Pavel Zahajský

Zde je možno zanechat komentář

