Možná nedostupnost tohoto blogu – globální protest proti cenzuře

Vážení čtenáři, jakož i čtenářky a čtenářata, je možné, že během 18. ledna (zhruba –  bude to záviset na americkém čase) tento blog neuvidíte. Důvodem je to, že poskytovatel prostoru pro tento blog (jehož servery se nacházejí na území USA) se připojuje ke globálnímu protestu proti cenzuře Internetu. A koneckonců já se s jeho důvody víceméně ztotožňuji, jakož i s důvody, proč se k protestu připojuje například Česká pirátská strana. Podrobnosti, převzaté z Pirátských novin (a tam zase z tiskové zprávy České pirátské strany) jsem umístil na svůj osobní blog.

Omlouvám se touto cestou za to, že jsem sem umístil příspěvek, který s děním v Novém Kníně přímo nesouvisí (snažím se to jinak důsledně dodržovat), avšak považoval jsem to za důležité pro vysvětlení, proč se zítra tento blog nebude zobrazovat tak, jak jste zvyklí.

Děkuji (a předpokládám, že nejen já)  za pochopení.

Aktualizace (2012-01-18)

Zdá se, že stávka poskytovatele místa pro tento blog je – aspoň vůči bloggerům a bloggerkám – víceméně symbolická. (Obsah jsem viděl, i když jsem byl odhlášen ze svého uživatelského účtu, „začerněny“ jsou jen náhledy blogů na úvodní stránce poskytovatele www.wordpress.com, případně jejích jazykových mutacích – například cs.wordpress.com, sk.wordpress.com apod. Zcela mimo provoz je web věnovaný stejnojmennému redakčnímu systému, tj. web http://www.wordpress.org) To však na jejích důvodech nic nemění.

Příspěvek byl publikován v rubrice Oznámení se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zde je možno zanechat komentář

