Několik fotek ze srpnového Novoknínského trhu a z Farmářského léta

Dne 17. srpna proběhl další Novoknínský trh, zaměřený na regionální výpěstky a výrobky. Stánky se tentokrát přesunuly do horní (jižní) části náměstí ke kašně. Počasí bylo teplé, ale takřka vražedných parametrů červencových už nedosahovalo. Dny se znatelně krátí a brzký příchod podzimu je znát i takto.

Akce Farmářské léto s Českým rozhlasem Region byla jednou z etap putování této regionální stanice veřejnoprávního rozhlasu po území Středočeského kraje. V rímci novoknínské zastávky se představila a své výrobky nabídla farma Čapí letka z Mokřic poblíž Kamýka nad Vltavou. Mluvené vstupy byly prokládány reprodukovanou hudbou, která mě osobně od další účasti spíše odrazovala než naopak (ale jelikož tuto stanici dost lidí stále ještě poslouchá, asi jim to nevadí – holt jsem přinejmenším v tomto směru občanem nepřizpůsobivým…), což jsem ostatně napsal i do anketního lístku. Nicméně i přesto jsem byl vylosován a něco málo mouky a upomínkových předmětů farmy obdržel. A něco málo brambor jsem nakoupil. A zdalek jsem nebyl sám, kdo tak učinil.

Galerie | Příspěvek byl publikován v rubrice Nový Knín, Reportáže se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zde je možno zanechat komentář

