Noc kostelů tentokrát u svatého Mikuláše

Noc kostelů letos ve staroknínské farnosti poctí chrám svatého Mikuláše na náměstí Jiřího z Poděbrad. Program má být následující (převzato z adresy http://nockostelu.cz/?pg=kost3564):

Nový Knín, kostel sv. Mikuláše

Program Noci kostelů 29. května 2015

16:00 17:30 Zahájení programu Noci kostelů 2015 v Novém Kníně
Otevření kostela pro veřejnost, možnost seznámení s prostorem chrámu a varhanami; k rozhovorům budou připraveni varhaník Michal Havlíček a pan farář Jozef Andrejčák, OCr. »»»
»»» Moje Noc
17:50 18:00 Zvonění
Zvonění Novoknínského zvonu »»»
»»» Moje Noc
18:00 18:50 Mše svatá
Mše svatá za oběti světových válek »»»
»»» Moje Noc
19:00 19:55 Koncert Staroknínského chrámového sboru
koncert klasické hudby pod vedením M.Havlíčka »»»
»»» Moje Noc
20:00 21:50 Vyystoupení místního kronikáře Josefa Máchy
Vyprávění na témata: Historie kostela v Novém Kníně, Významní rodáci, Historie mětanských domů na náměstí »»»
»»» Moje Noc
22:00 22:15 Modlitba ze město a farnost »»» »»» Moje Noc
Příspěvek byl publikován v rubrice Kultura, Náboženství, Nový Knín. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zde je možno zanechat komentář

